Társ Írók ❤ Bemutatkozás ❤

Fogadjátok szeretettel , ezentúl nem csak az én írásaimat olvashatjátok a blogon 😊



Sziasztok😊

 Horváth-Samu Alexandra vagyok,  29 éves ,egy gyönyörű 16 hónapos kisfiú anyukája.
Talán ez volt mindig is a vágyam, hogy anya legyek.
 Nem vágytam hatalmas karriere, mindig is szerettem volna egy boldog, kiegyensúlyozott családot. 
 Mivel nekem nem volt jó viszonyom az anyukámmal, nagyon féltem, hogy nehogy valamit elrontsak. Emiatt a 6.-7.-dik hónap körül kicsit depressziós lettem. 
 Nekem sokat segített anno egy babás csoport, más anyák támogatás és nyílván a páromé! Az anyaság nagyon sokban megváltoztatott. Teljesen más szemmel nézek már mindent, mint a terhesség előtt. Szeretném, ha az emberek megismernék a gondolkodásomat és azt, hogy nem baj, ha anyaként néha inkább kiszállnának szabadságra mennének. 
 Nem baj ha mások az elvek a lényeg hogy vannak és tiszteletben kell tartania mindenkinek. 
 Nagyon sok téma van amivel kapcsolatban lehetne írni. Saját történeteket is, illetve azt hogy mi hogyan oldjuk meg a krizis helyzeteket! Mert nagyon sok van. 






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések