Hogyan is dolgozom - avagy mlm másképp!

 




Nem , nem a " megszokott " tömeg duma jön! ( olvasd el az előző bejegyzést és megérted) 


1. Hogyan tudsz velem dolgozni? 

Ha kíváncsi vagy a munkámra , hogyan működik,  mit csinálok,  melyik cég írj bátran vagy maradj itt és olvass tovább 😉 


2. Az mlm nem mumus csak a megfelelő céget és csapatot kell megtalálni. 


Nekem is nehéz volt de most végre ott vagyok ahol jól érzem magam és ezzel a " hangulattal " építem én is a csapatom.  Kicsi családias közeg ahol támogatás , fejlődési lehetőség vár.  A tőlem telhető legtöbbet teszem bele abba hogy egy olyan hátteret kapj amiben biztonságban érzed magad , amiben te is azt érzed jó helyen vagy ! A Betterstyle egy nagy múlttal rendelkező,  teljesen hivatalosan működő értesítéssel és hálózatépítéssel foglalkozó cég. Háztartási , dekorációs,  kozmetikai termékekkel találkozhatsz a kínálatban melyek árban nagyon jó helyen vannak a piacon .


3. Célok- álmok- lépcsőfok

Mindig mindenkinek azt mondom nagyot kell álmodni de kicsiket kell lépni ahhoz hogy elérjük.  Minnél tovább tart az út a célig annál több mindent tanulsz és tapasztalsz meg . A te sikereid nekem is fontosak és mindenkit mindig szuper elismerésben részesítek hiszen a támogatás a legfontosabb ♡ 


4. Mi kell a munkához?


Elsőkörben Te , az elhatározás hogy szeretnéd magad kipróbálni ezen a terepen . Az időd ami napi max 1-2 óra de ha belefogsz mindenhez kapsz segítséget 😉 online / offline is tudsz dolgozni hiszen mindkét formában elérhető a katalógus.  Nem kell fizetned semmit előre,  nincs regisztrációs díj,  nincs kötelező kezdőcsomag!


5 . Kereset 

• a regisztráció azonnali 23%-os kedvezményt ad neked tehát te ezen az áron kapod a termékeket 

* a katalógus ár és kedvezményes ár közti különbség a te kedvezményes jutalékod 



Tehát hogyan is dolgozom én? Az internet adta szuper lehetőségeket kihasználva offline katalogussal és online facebook csoport segítségével 

 Naponta nem több mint 1-1,5 óra amíg elkészítem a posztjaim,  termékek bemutatását.  Ha ügyes vagyok akkor van mikor két nap is elkészül előre,  időzítve pedig megy minden magától.  

A csapat építés összetetebb és igyekszem mindig naprakész lenni a csapatagjaim számára.  Készítek folyamatosan anyagokat amikből ők is tanulhatnak,  hasznosíthatnak a munkájukhoz.  Ez a része idő igényesebb de már itt is szépen előre tudok dolgozni . 😍 



Ha ezek alapján szívesen próbálnád ki magad ezen a területen akkor keress bátran ♡ 


Instagramon ⬇️

Facebookon⬇️




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések