Egy kis elmélkedés Dóri tollából ❤

Közeledik az év vége. Nekem amúgy is állandóan jár az agyam, de ilyenkor mindig végig gondolom, hogy jövőre mit szeretnék máshogy csinálni. 
Hogy mit tanultam meg idén?
Sokkal türelmesebbnek kell lennem. Nem szabad bosszankodni semmin. Illetve, hogy amikor szépet, jót, hasznosat látok akár a való életben, akár online, azt igenis meg kell dicsérni, igenis kellenek az őszinte, szép szavak, bátorítások.
Ha már az online dolgokról beszélünk. Én úgy gondolom, hogy néha többet ér néhány kedves szó, mintha csak egyszerűen 'lájkolunk' valamit. Nekem például nagyon tetszik egy-egy kreatív megoldás, meg úgy egyben a harmonikus összkép, lehet azért is, mert én magamat nem tartom túl kreatívnak, viszont van szemem a széphez. A húgom még mai napig nagyon ad a véleményemre, hiába már 22 éves. 
Mert olyan sok rossz van ebben a világban és olyan sok a negatív ember.. Én jövőre is ezen leszek, hogy a rossztól távol kerüljek, amennyire lehetséges és minél kevesebb időt töltsek energiavámpírok környezetében. Mert sok évig próbáltam, hogy na ez majd rólam lepereg és nem hagyom, hogy lehúzzanak, de túl érzékeny vagyok. És ezt el kellett fogadnom.
Megpróbálom most már tényleg elengedni a maximalizmusom is. Beérem kevesebbel és nem kell, hogy annyira tökéletes legyen. Legyen az fotó, házimunka, bármi. Sokszor ezért is csináltam valamit a férjem helyett, mert na én még jobban tudom és még tökéletesebben. De jobb volt ettől a lelkemnek? A tökéletes rend feltölt, nem tagadom, de a lelki béke a legfontosabb.
Nagyon értékelem azt is, hogy a szüleim elég közel laknak és nem csak azért jó ez, mert bármikor számíthatunk egymásra, hanem látják felnőni az unokájukat. Benéznek hozzánk, hogy jól vagyunk-e és ez melengeti meg a szívem a legeslegjobban.
Nem vagyok az a tipikus mindenben lássuk meg a jót típusú ember, de igyekszem inkább ebbe az irányba tartani, hiába sok csalódás ért.

1 életünk van (ki miben hisz ugye) és próbáljuk ezt úgy élni, hogy minél inkább a jelenben élünk, nem kesergünk a múlton és nem rettegünk a jövőtől. Mert nem csak klisé az, hogy az idő a legnagyobb ajándék, amit egy másik embernek adhatsz. És én nem szeretném elpazarolni az időmet. Amióta anya vagyok, ez még jobban igaz. Legyetek minél többet a szeretteitekkel és lássátok meg időben, hogy ki az, aki csak ártani akar nektek. Mindenkinek boldog és meghitt év végét kívánok! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések