Le ültem!

  Te ismered azt érzést amikor csak úgy le ültél és nincs ok , indok ...nincs semmi csak ülsz és nézel ki a fejedből?
   Nálam általában este van ez a helyzet ...amikor Manócska el aludt és végre oda jutok hogy megegyem a vacsorámat ... olyankor el kap az érzés hogy én most csak úgy " Le ültem " , hogy egy újabb nap van a hátunk mögött...és akkor érzem hogy fáradt vagyok , hogy 9 hete nem alszom rendesen , azt nem mondhatom , hogy időben nem alszom eleget mert csak kétszer kelünk de mivel még mindig velünk alszik én szinte pihentető alvásként semmit sem alszom.
   De ...hamarosan ennek vége. Apa angliában lesz +- 3 hétig és akkor szépen vissza szokik  a manó a saját ágyába. . Inkább fel kelek hozzá 100x de nem engedek ebből... imádom mikor köztünk van , nézem ahogy alszik de hosszú távon ez nem jó, nekünk nagyon nem!

Térjünk vissza az eredeti témához . . "Le ültem " amikor el jön ez a pillanat akkor zúdul rám minden... vegig gondolom az nap történteket, hogy mennyit változott már most...tegnap még  a pocakomban volt holnap után pedig 2 hónapos lesz... hihetetlen és egyben csodálatos ❤

Van amikor csak ülök és bambulok magam elé, próbálom össze szedni a gondoltaim ..amik mostanában eléggé szét vannak szóródva. .ahogy én is .... mint testileg úgy szellemileg is fárasztó szülőnek lenni de el nem cserelném soha semmi pénzért  ❤❤  nehéz és hosszu 3 hétnek nézünk elébe de megcsináljuk! Lehet , hogy lesz sírás, hiszti na meg tele a tököm állapot de majd olyankor "Le ülők " és minden jó lesz.

Kell Anyukák nekünk az , hogy "Le üljünk " , néha kell ha csak pár percre is sikerül de kell!! 


Mindenki azt mondja, hogy Anyának lenni nehéz, fárasztó, kimerítő, erőtpróbáló stb... hát én ezt kicsit máshogy gondolom vagy mondjuk más szavakat használnék...

Nem Anyának lenni fárasztó, nehéz stb  hanem Szülőnek ..
Anyának lenni csodálatos, leírhatatlan...❤
Egy Anya sosem fárad el , soha nem mérges ... egy Anya mindig Anya... aki el fárad , mérges stb az a Szülő , számomra a kettő ha ugyan az is mégis más  ❤😊 tudom tudom megint valami megmagyarázhatatlan. .hát de az én egész életem ilyen ... a külvilág számára sokszor érthetetlennek a miértjeim ... számomra már megszokott hogy más vagyok  ❤😊🤣


Nálatok is van ilyen "Le ülők " érzés , állapot  ?


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések