Gyerek mellett semmit se lehet csinálni... vagy mégis?


Ez a poszt olyasmiről fog szólni ami miatt az olvasók 90%-a kb a fejem venné...hogy hogy is gondolom én blabla... na hát úgy ahogy mindjárt le ís írom nektek 😊

♡♡♡♡GYEREK MELLETT NEM LEHET SEMMIT SEM CSINÁLNI ♡♡ ez lenne a téma... így van e? Nálunk hogy van ...én hogy csinálok valamit vagy semmit mellette 😊
Először is tény, hogy egy kisbabát nem lehet magára hagyni órákig hogy ugyan úgy csinálhasson az ember mindent mindent mint mielőtt nem volt gyereke.  De kérlek ha gyermeket vállalsz akkor ez az egyik dolog amit vállalsz vele együtt, hogy semmi sem lesz úgy mint régen...
Rengeteg anyukától hallom a környezetemből hogy GYEREK MELLETT SEMMIT SEM LEHET CSINÁLNI... és akkor jön a "panasz" áradat hogy mert nem tudnak főzni, takarítani, mosni, fürdeni (😮) gyerek mellett ... Nem értem...nyilván én csak a mi életünket látom, azt ahogy az én gyerekem viselkedik stb de nem tudom elképzelni hogy semmit se lehessen csinálni egy gyerek mellett.... például ha Nara alszik akkor főzök ami úgy zajlik hogy előző este előkészítem a húst ami a hűtőben vár reggelig , ha zöldséges köret készül akkor egy másik alvás alkalmával azt csinálom meg. Amikor tudom hogy "hosszú " alvás van akkor oda teszem a kaját és pikkpakk megfő...és igen ezt mindennap megcsinálom egy 3 hónapos mellett ... Nem nem vagyok #szuperanya , enni kell... Ha mondjuk hideg front van és nem alszik jól akkor a babakocsiban jön velem a konyhába, beszélek hozzá, játszok vele és közben el készül az étel... nálunk van majdnem mindennap leves , és második ami 90%-ban a párom miatt valamilyen hús.. tehát 5 perc alatt nem készül el... aztán a köret... Ha olyanom van akkor valami egyszerű desszert is. Számomra ez nem lehetetlen ...soha nem tűnt annak de hozzá teszem nem tudhatom hogy másnak milyen a gyereke, jó alvó vagy rossz ,  hasfájós, nyűgös stb ... Én úgy gondolom fontos az alapozás és ez alatt azt értem hogy mihez van szokva a pici. Amikor én haza jöttem a kórházból másnap már főztem ...takarítottam és elláttam a picit is ...tény hogy fáradt voltam délutánra de akkor aludtam egyet vele . Nem kértem és nem is fogadtam el senki segítségét viszont Nara az elejétől fogva úgy lett szoktatva hogy nem "kezes" ha valaki fel vészi max 10 perc és kéri hogy tegyük le , Nem kell ringatni , nem kell órákig táncikálni vele hogy aludjon el... Számomra ez már várandósság alatt is nyilvánvaló volt hogy így csináljuk... császár után meg el se tudom képzelni hogy órákig cipeltem volna ... pedig hasfájós volt stb de akkor is megoldottuk anélkül hogy utána állandóan kézben akarjon lenni. 
A másik ami nekem fontos volt hogy el maradjon egyedül is ... hogy tudjak felkellni mellőle és ne ordítson ha én elmegyek pl wc-re... most már simán el van 30-40 percet a játékaival anélkül hogy sírna, nyűglődne természetesen folyamatosan rá nézek de nem ülők ott ... 

Takarítás... mert sokan szerint azt sem lehet . Amíg ő játszik, míg nem jelez hogy éhes, álmos vagy csak igényel minket csinálom a dolgom . A porszívó hangját szereti így akkor is megtudom csinálni amikor ébren van , majd felmosok , ruhát tűrök, mosást rakok be ...akármi legyen is szépen lassan megtudom csinálni.  

Nincs két egyforma gyerek , nem is hasonlítom össze őket de a kijelentés és a panasz sokaktól szerintem nem feltétlen fedi a valóságot... én is alhatnék mikor ő, ha fáradt vagyok persze alszom is de az esetek nagy többségében be osztom az alvás vagy játék időket Arra hogy mindent megtudjak csinálni . Emiatt nem tudok azonosulni azzal mikor sokan azt mondjak hogy semmit se lehet csinálni... ráadásul a többség a gyermekteleneknek is ilyen "szörnyű " képet fest le az anyaságról... túloznak, ezzel hamis képeket alkotnak másokban ... az én véleményem az hogy ha valaki valamit meg akar csinálni megtudja...

Vannak könnyű kaják amiket akár fél óra alatt is össze lehet dobni ... és mégis csak normális ételt eszik a család nem gyors kaját ami hát tudjuk pont nem egészséges.  

Nos hát ez lenne az én véleményem a GYEREK MELLETT SEMMIT SE LEHET témáról... 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések