2 hónapos Anya ❤

Igen...2 hónapos Anya vagyok.  Szerinted az anyaság kortalan ? Csak mert  általában a babáink heteit meg hónapjait tartjuk észben...hát szerintem az anyaságnak is van egy kora . Mielőtt még gyermeked lenne ez nagyon fura dolognak tűnhet de az ő születésével lesz Te is Anya , van aki úgy mondja Hogy "Anya született ". Ahogy az idő tellik a baba egyre idősebb, okosabb úgy fejlődik az Anya is, együtt fejlődtök és tanultok meg mindent ezen a csodálatos de nehéz úton ❤ 
  Emlékszem pár órás Anyaként, a friss szülés  (császármetszés) élménnyel, egy törékeny sírós kis békával (szép béka ❤❤🤣) a kezemben fogalmam sem volt mit kellene éreznem, gondolom vagy tennem?! Ez lenne az anyaság? Ennyi ? Hol van az a hatalmas , magával ragadó, csodálatos érzés amiről mindenki beszélt? Hol van az a nagy szerelem a gyermekem iránt? Az egész csak kamu volt?-ezek a gondoltatok futottak át a fejemben . 
 Majd pár napos anyaként már máshogy gondoltam ... "megérkezett " az anyaság hozzám, előbujt az anyai ösztön.  Megjöttek azok az érzések és a szerelem is ❤ csillapodtak a hormonok és a helyükbe más hatalmasabb dolgok jöttek.  Minden nő tapasztalatlan mielőtt anya lesz...hiába babázol te az ismerős, csaladtag stb gyermekével a tiéd teljesen más lesz. Mindent elölről fogsz kezdeni , mindent tőle fogsz megtanulni és ő tőled 💞
 Ahogy tellnek a hetek minden egyre egyszerűbb... most már ismerem a jelzéseit,  sírás típusait mint 
♡ pocak fájás 
♡ éhes vagyok 
♡ álmos vagyok 
♡ nyűgös vagyok 
♡unatkozom 
Tudom mikor van az a pont ,hogy el fáradt és aludni szeretne , vagy csak igényli hogy foglalkozzunk vele . 
Nem egyszerű Anyának- Szülőnek lenni de mindent meg ér... ❤


Hónapról hónapra idősödik a gyermek és vele együtt az Anya is . Minden hétnek, hónapnak, évnek megvan a maga tanítása a maga fontossága.  Az anyaságot nem lehet iskolában tanulni mégis létezik az "Anyaság iskolája "  ő maga a gyermeked ❤ a legjobb tanító! 
Amikor már több éves anya leszek jó lesz vissza gondolni a kezdetekre, minden szépségére, minden nehézségére, Az összes sírásra , mosolyra ....mindenre ❤ most még csak kis Anya vagyok ahogy a kislányom is kicsi de ahogy felnő úgy növök vele fel én is . Egyszer pedig majd ha ő lesz Anya , amikor én már idős anya leszek kezdődik egy új iskola ... akkor majd az unokám fog tanítani ❤


A kislányom születésnapjával nekem is lett egy második születés napom 💞 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések