Töltött fánk 🥯

 Itt van a farsang a nyakunkon így hát készítettem egy nagy adag töltött fánkot. 


A töltelék variáció határtalan én most Gala vaníliás pudinggal töltöttem meg az óriás fánkokat 🥯 




Ha ti is kedvet kapnátok az elkészítéshez akkor itt van a recept is .


Tészta: 

A lisztet leszítáljuk és csinálunk egy mélyedést a közepébe. A tej felét meglangyosítjuk és 1ek cukorral összekverjük,  beletörjük az élesztőt és megszórjuk lisztel a tetejét majd letakarva felfutatjuk. 

Miután az élesztő félfutott beleöntjük a liszt közepébe és picit oldalról keverni kezdjük majd lefedjük és egy előkovászt készítünk belőle,  kb 20 perc meleg helyen és folytathatjuk is a fánk készítést. 


Mikor az előkovászt szépen elkezdett növekedni a tej másik felében feloldjuk a cukrot és a vajat majd a masszához adjuk a tojásokkal együtt.  Az egészet jól összedolgozzuk ha szükséges adunk hozzá lisztet . A tészta nagyon puha és rugalmas lesz. Meleg helyen 30-35 percet kelesztjük majd lisztezett felületen átgyúrjuk kis golyókat készítünk amit még 15 percig konyharuhával fedve kelesztünk.  Ezután forró olajban sütjük az óriás fánkokat 🥯 

Én szoktam várni picit hogy hüljön és utána töltöm meg a krémmel.  







Ha elkészítitek várom a véleményeket ❤️


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések