#endosztori avagy helló hullámvasút




Elfogadás  - egy maximálista,  életimádó , mindig ezer fokon pörgő embernek mondhatni ez egy hatalmas kés a hátába.  Elfogadni azt hogy megkell állni,  újra kell tervezni , hogy egy ismeretlen területen egy ismeretlen problémára kell fókuszálni ahelyett hogy égne , pörögne tovább mint eddig ... hát igazi hullámvasút,  érzelmileg mindképp. Emiatt is van hogy akár egy hét is eltellik egy egy poszt között mert bár lenne mit írnom nincs hozzá kedvem. 

A naptárba minden időpont beírva amit q dokitól kaptam , mellette minden " időpont " amit kitűztem magam előtt hogy milyen változást szeretnék addigra elérni. A héten vérvételre kellett mennem valamint tenyésztést is csináltak mert legutóbb egy " kis" gyulladásos gond volt . 

A doki aranyos volt mint mindig,  szóba sem hozta a műtétet , tudja hogy nekem ez mekkora érvágás ... ő is tartja magát ahhoz amiben megeggyeztünk 6 hónap ennyi időm van arra hogy sikerüljön változtatni , hogy endoszkópos mintavétel által adott eredményen sikerüljön változtatni.. hogy ne legyen több helyen endometriozisom mint amennyi most van... mert most "sok van " és rossz helyen vannak ( egyébként sincs olyan h jó hely csak hát értitek... Nagyon nem jó helyen van ) 

Az életmódváltás , gyógynövények ennyi időt kaptak arra hogy segítsenek,  a doki most csak annyit kérdezett... " - Biztosan nem szeretne több gyereket ? - Most még lenne rá esélye hogy összejöjjön." 2-3 év múlva már nem biztos ." 

S bár a tudomány elkönyvelte hogy a helyzet nagyon szar én nemfogom!

Kényes téma ez , nehéz dolog ez, persze sírtam utána két éjjel is ... hogy bassza meg akkor is én irányítok nem egy betegség vagy állapot.  Ne mondja meg nekem senki és semmi hogy mire mennyi időm vagy esélyem van ! 
Mi van ha majd 5 év múlva jön egy érzés hogy igen most van itt az ideje , most állok rá készen hogy egy második csoda anyukája legyek ? Majd akkor egyből azzal kezdik hogy esélytelen,  képtelen vagyok rá egy diagnózis miatt amin lehet változtatni! Mert az endometriozisból ki lehet gyógyulni, akkor is ha képes milliószor kiújulni! Akkor is meglehet gyógyulni mert képes vagyok rá és mert mindenki képes rá csak sok esetben szőnyeg alá seprik az orvosok és nem mondják el a lehetőségeket csak azt hogy 

ÖN MEDDŐ pedig nem ! Akkor sem ha pcosod van , akkor se ha IR-ed van ! Csak nekik ez az egyszerűbb út. 

 Én hiszem hogy mindki képes a gyógyulásra, én hiszek a csodákban és tudom hogy 6 hónap múlva nem kell majd arra az asztalra felfeküdnöm mert ez a kígyó ami most folytogat saját magát fogja megfolytani. 


Érzelmileg ez egy óriási utazás, amikor az ember kb minden eredményt összeszorúlt gyomorral vár,  vagy azok a tekintetek amiket a kezelőben kap... amikor csak egy két kedves szóra lenne szükség,  egy kis empátiára nem pedig arra hogy még mélyebbre lökjék q gödörben... nehéz egy út az ez de nem járhatatlan ♡

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések